Pytanie z dnia 07 kwietnia 2020

Warunkiem rozpoczęcia wspolpracy było wpłacenie 1000 PLN. Następnie, firma miała wprowadzić nowego klienta/pracownika w świat procesu handlowania. Przedstawiciel miał przedstawić platformę handlową i jak się po niej poruszać, aby zacząć działać i zarabiać. Przesłano link, do którego się weszło będąc w trakcie rozmowy z tym przedstawicielem. Potem, link przestał być aktywny, a kontakt z przedstawicielami był znikomy. Zawsze dzwonili w porze porannej i umawiano się na telefon w porach popołudniowyh. Do ponownych kontaktów nie doszło. SIłą rzeczy, cieżko mówić o jakiejkolwiek współpracy. Wiele razy klient dzwonił do spółki, ale bezskutecznie ponieważ "nie było takich numerów". Po kontakcie mailowym, otrzymywano informacje, że za nieaktywne konto grozi bardzo wysoka kara finansowa za każdy miesiąc. Jakie są możliwości dla osoby która chciałaby odzyskać wniesiony wkład i co najważniejsze, nie ponosić kosztów związanych z nieaktywnym kontem?

Szanowna Pani / Szanowny Panie, czy podpisywała Pani / podpisywał Pan jakąś umowę w związku z opisaną sytuacją? Z poważaniem, aplikant adwokacki Filip Majsterek

Odpowiedź nr 1 z dnia 7 kwietnia 2020 20:33 Zmodyfikowano dnia: 7 kwietnia 2020 20:33 Obejrzało: 137 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Były zawierane jakiekolwiek umowy? Otrzymał pan jakąś dokumentacje? w mojej ocenie była to próba wyłudzenia pieniędzy, czyli doprowadzono Pana do niekorzystnego rozporządzenia pieniędzmi. Mogę pomóc w sprawie. Zapraszam

Odpowiedź nr 2 z dnia 8 kwietnia 2020 12:06 Zmodyfikowano dnia: 8 kwietnia 2020 12:06 Obejrzało: 136 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.