Wadliwy towar.

Pytanie z dnia 29 kwietnia 2021

Dzień dobry. 3 miesiące temu kupiłem laptopa. Po 15 dniach się popsuł. zawiozłem go na gwarancji i po 2 tyg przyszedł z serwisu. Po godzinnym użytkowaniu znów padł. Chwilę póżniej go znów zawiozłem i znów poszedł do serwisu na gwarancji. Wczoraj go odebrałem i dzisiaj znów się popsuł. Co mam teraz zrobić jeśli chce odzyskać pieniądze?

Czy kupił Pan urządzenie jako konsument? jeśli tak, należy skorzystać z prawa odstąpienia od umowy i żądać zwrotu ceny.

Odpowiedź nr 1 z dnia 29 kwietnia 2021 17:00 Zmodyfikowano dnia: 29 kwietnia 2021 17:00 Obejrzało: 223 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.