Pytanie z dnia 20 kwietnia 2018

W zeszłym tygodniu kierownik przedstawił mi roczną ocenę mojej pracy 5 "żółta" (w skali od 1 do 9), którą zaakceptowałem i podpisałem się pod nią. W poniedziałek ocena pojawiła się w systemie informatycznym, ale obniżona na 4 "czerwona" - co w praktyce oznacza ocenę negatywną. Okazało się, że Personalny "powchodził" na oceny i pozmieniał niektórym pracownikom bez ich wiedzy - dotyczy to również mnie (na 10 ocen cząstkowych 5 zostało mi obniżonych). Zażądałem na piśmie pisemnego wyjaśnienia i uzasadniłem to swoimi osiągnięciami w zeszłym roku. Negatywna ocena prawdopodobnie blokuje mi w tym roku m.in możliwość przeszeregowania i awansu, o które się ubiegałem. Co robić dalej? Czy można obniżyć ocenę bez wiedzy pracownika? Jak od strony prawnej interpretować taką sytuację: dokument "papierowy" zaakceptowany przeze mnie różny od dokumentu elektronicznego (ten drugi jest uważany jako obowiązujący)?

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.