Pytanie z dnia 13 kwietnia

W lutym w formie aneksu przeniesiono mnie do nowego miejsca pracy za innego pracownika, miesiąc później kolejny pracownik odszedł. W miejscu pracy zginęło kilka rzeczy, czy pracodawca ma prawo by mnie za to obciążyć? W chwili przyjścia do tego miejsca nikt ze mną niczego nie spisywał, nie znałem zawartości rzeczy które w Nowym miejscu pracy sa. Chodzi o pracę w oddziale Banku.

Dzień dobry, jeżeli nie spisał Pan z pracodawcą protokołu powierzenia określonych rzeczy, to co do zasady nie powinien Pan obawiać się poniesienia odpowiedzialności za ich zniknięcie. Pozdrawiam, Grzegorz Kantecki

Odpowiedź nr 1 z dnia 14 kwietnia 2022 14:56 Zmodyfikowano dnia: 14 kwietnia 2022 14:56 Obejrzało: 135 osób
Wysłano podziękowanie do {[ success_thanks_name ]}
{[ e ]}

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną? {[ total_votes ? getRating() : 0 ]}% uznało tę odpowiedź za pomocną ({[ total_votes ]} głosów)

Podziękowałeś prawnikowi

{[ e ]}
{[ rlc.lawyer ]}
Twoje imię:
Dane znajomego:

Wysłaliśmy znajomemu Twoją rekomendację

nie

Odpowiedź nr 2 z dnia 15 kwietnia 2022 11:39 Zmodyfikowano dnia: 15 kwietnia 2022 11:39 Obejrzało: 113 osób
Wysłano podziękowanie do {[ success_thanks_name ]}
{[ e ]}

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną? {[ total_votes ? getRating() : 0 ]}% uznało tę odpowiedź za pomocną ({[ total_votes ]} głosów)

Podziękowałeś prawnikowi

{[ e ]}
{[ rlc.lawyer ]}
Twoje imię:
Dane znajomego:

Wysłaliśmy znajomemu Twoją rekomendację

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.