Uszkodzony towar w trakcie transportu.

Pytanie z dnia 22 czerwca 2022

Dzień dobry. Zamówiłam przez internet dwie umywalki, jedna była cała druga połamana. Dzwoniłam do nadawcy z informacją i co dalej. Wypełniłam formularz szkody (Inpost) - ponoć dwa dni po terminie ale telefonicznie wiedzieli szybciej. Czy mam jeszcze szansę na jakieś rozsądne rozwiązanie po takim czasie od wydarzenia (luty)? - cały czas piszę maile. Nadawca widzi tylko że sprawa po terminie a ja mam uszkodzoną umywalkę za ponad 500zl.

Tak jak najbardziej, nadal można działać.

Odpowiedź nr 1 z dnia 22 czerwca 2022 23:31 Zmodyfikowano dnia: 22 czerwca 2022 23:31 Obejrzało: 161 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.