Uszkodzenie telefonu przez serwis

Pytanie z dnia 18 czerwca 2019

Dzień dobry. Tak w skrócie, złożyłem reklamacje bo telefon za 4000zl się grzał u gubił zasięg, z rekojmi, wada nie została potwierdzona. Dodatkowo wrócił cały porysowany, złożyłem druga, która również została odrzucona. Poszło pismo rzecznika jednak tez nic nie dało- zaproponowano 200zl przeceny do zniszczonego telefonu. Reklamacja nr 3 jak i 2 pismo odwołujące od rzecznika tez spotkało się z odmowa. Proszę doradzić co mam zrobić. Telefon od 5 marca w serwisie, wada dalej występuje dodoatkowo został zniszczony w serwisie. Na 1 zgłoszeniu jest zaznaczone ze nie posiada żadnych wad na wyswietlaczu

Dzień dobry, dochodził Pan jedynie uprawnień wynikających z rękojmi czy też gwarancji. Czego się Pan domagał? Naprawy, wymiany telefonu na nowy, obniżenia ceny? Czy były to zgłoszenia wynikające z gwarancji? Być może istnieje podstawa do odstąpienia od umowy, o której mowa w art. 560 k.c. Pozdrawiam radca prawny Patrycjusz Miłaszewicz.

Odpowiedź nr 1 z dnia 19 czerwca 2019 17:27 Zmodyfikowano dnia: 19 czerwca 2019 17:27 Obejrzało: 193 osób
Wysłano podziękowanie do {[ success_thanks_name ]}
{[ e ]}

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną? {[ total_votes ? getRating() : 0 ]}% uznało tę odpowiedź za pomocną ({[ total_votes ]} głosów)

Podziękowałeś prawnikowi

{[ e ]}
{[ rlc.lawyer ]}
Twoje imię:
Dane znajomego:

Wysłaliśmy znajomemu Twoją rekomendację

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.