Uszkodzenie telefonu przez serwis

Pytanie z dnia 18 czerwca 2019

Dzień dobry. Tak w skrócie, złożyłem reklamacje bo telefon za 4000zl się grzał u gubił zasięg, z rekojmi, wada nie została potwierdzona. Dodatkowo wrócił cały porysowany, złożyłem druga, która również została odrzucona. Poszło pismo rzecznika jednak tez nic nie dało- zaproponowano 200zl przeceny do zniszczonego telefonu. Reklamacja nr 3 jak i 2 pismo odwołujące od rzecznika tez spotkało się z odmowa. Proszę doradzić co mam zrobić. Telefon od 5 marca w serwisie, wada dalej występuje dodoatkowo został zniszczony w serwisie. Na 1 zgłoszeniu jest zaznaczone ze nie posiada żadnych wad na wyswietlaczu

Dzień dobry, dochodził Pan jedynie uprawnień wynikających z rękojmi czy też gwarancji. Czego się Pan domagał? Naprawy, wymiany telefonu na nowy, obniżenia ceny? Czy były to zgłoszenia wynikające z gwarancji? Być może istnieje podstawa do odstąpienia od umowy, o której mowa w art. 560 k.c. Pozdrawiam radca prawny Patrycjusz Miłaszewicz.

Odpowiedź nr 1 z dnia 19 czerwca 2019 17:27 Zmodyfikowano dnia: 19 czerwca 2019 17:27 Obejrzało: 317 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.