usługa pogwarancyjna

Pytanie z dnia 06 czerwca 2019

Firma X posiada sprzęt który uległ awarii. Firma ta zgłasza się do Firmy Z, jedynego autoryzowanego serwisu producenta tego sprzętu w Polsce w celu naprawy. Firma X żąda sporządzenia i podpisania umowy z firma Z na wspomnianą naprawę ze względu na swoje wewnętrzne przepisy. Czy Firma Z będą jedynym autoryzowanym serwisem producenta może odmówić podpisania takiej umowy i tym samym odmówić wykonania usługi pogwarancyjnej?

Dzień dobry. To zależy od zawartych umów sprzedaży i warunków gwarancji. Za mało danych, aby odpowiedzieć. Pozdrawiam, Piotr Stosio.

Odpowiedź nr 1 z dnia 13 czerwca 2019 22:51 Zmodyfikowano dnia: 13 czerwca 2019 22:51 Obejrzało: 88 osób
Wysłano podziękowanie do {[ success_thanks_name ]}
{[ e ]}

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną? {[ total_votes ? getRating() : 0 ]}% uznało tę odpowiedź za pomocną ({[ total_votes ]} głosów)

Podziękowałeś prawnikowi

{[ e ]}
{[ rlc.lawyer ]}
Twoje imię:
Dane znajomego:

Wysłaliśmy znajomemu Twoją rekomendację

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.