umowa franczyzowa,gabinet kosmetyczny

Pytanie z dnia 24 kwietnia

Prowadzę działalność gospodarczą i otworzyłam gabinet kosmetyczny działający na zasadach Franczyzy. W ramach Umowy Franczyzowej Franczyzodawca zobowiązuje się do bieżącego wsparcia sprzedażowego i marketingowego, ja w zamian uiszczam comiesięczne opłaty franczyzowe i marketingowe. Po ponad pół roku działania nie mam tego wsparcia, sam franczyzodawca unika sprecyzowania co to dokładnie jest. Jak to wyegzekwować? Czy mogę podważyć naliczanie opłat?

Sprawa wymaga analizy umowy i omówienia.

Odpowiedź nr 1 z dnia 24 kwietnia 2019 15:41:38 Zmodyfikowano dnia: 24 kwietnia 2019 15:41:38 Obejrzało: 52 osób
Wysłano podziękowanie do {[ success_thanks_name ]}
{[ e ]}

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną? {[ total_votes ? getRating() : 0 ]}% uznało tę odpowiedź za pomocną ({[ total_votes ]} głosów)

Podziękowałeś prawnikowi

{[ e ]}
{[ rlc.lawyer ]}
Twoje imię:
Dane znajomego:

Wysłaliśmy znajomemu Twoją rekomendację

Dzień dobry, dla oceny Pani sytuacji konieczne jest zapoznanie się z umową franczyzy oraz całą korespondencją z franczyzodawcą. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 2 z dnia 24 kwietnia 2019 16:50:10 Zmodyfikowano dnia: 24 kwietnia 2019 16:50:10 Obejrzało: 49 osób
Wysłano podziękowanie do {[ success_thanks_name ]}
{[ e ]}

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną? {[ total_votes ? getRating() : 0 ]}% uznało tę odpowiedź za pomocną ({[ total_votes ]} głosów)

Podziękowałeś prawnikowi

{[ e ]}
{[ rlc.lawyer ]}
Twoje imię:
Dane znajomego:

Wysłaliśmy znajomemu Twoją rekomendację

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.