towar niezgody z umową,reklamacja,zwrot

Pytanie z dnia 14 czerwca 2019

Witam
Kupiłem produkt felgi aluminiowe, w opisie było że są w stanie idealnym, jednak po ich zakupie gdy już je otrzymałem okazało się że tak nie jest i sprzedawca nie chce zwrócić pieniędzy.
Dokładnie sytuacja wygląda tak: kupiłem felgi po otrzymaniu produktu zawiozłem je do warsztatu wulkanizacyjnego aby założyć opony. Panowie się tym zajęli. Jednak po ich założeniu zauważyłem że produkt jest wadliwy liczne ślady złego malowania itp. Od razu starałem się skontaktować ze sprzedawcą . Po długim czasie i wielu próbach udało mi się skontaktować. Jednak sprzedawca nie chce przyjąć zwrotu, zasłaniając się że były one założone.
Czy jest możliwość aby jakoś domagać się zwrotu pieniędzy za ten produkt (felgi). Dodam że sprzedawca nie przysłał mi żadnego dowodu zakupu ( paragonu,faktury)

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.