Pytanie z dnia 28 czerwca 2017

Sprzedałem telefon na allegro, po 6 dniach otrzymuje informacje, że telefon ma wadęw postaci teoretycznie uszkodzonego ekranu (wydobywa sięświatło spod szyby) używałem ten telefon około 6 miesięcy nic takiego nie miało miejsca, telefon jest jeszcze na gwarancji producenta, byłem jego drugim właścicielem, nie miał nigdy nic naprawiane nie był otwierany nawet.
Klien żadą zwrotu gotówki, z racji wadliwego sprzętu który w chwili wysyłki na pewno taki nie był. Dodam że jestem osobą prywatną. Nic nie zostało zatajone przed kupującym. Jak wybrnąć , z tej sytuacji w świetle prawa. Moim zdaniem kupujący szuka "dziury w całym".

Dzień dobry, czy sprzedał Pan telefon jako przedsiębiorca czy konsument ? Czy kupujący złożył oficjalną reklamację ? Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska-Ulewicz kancelariaulewicz.pl ulewicz.kancelaria@onet.eu

Odpowiedź nr 1 z dnia 30 czerwca 2017 09:41 Zmodyfikowano dnia: 30 czerwca 2017 09:41 Obejrzało: 183 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.