Rekompensata za pozostawienie rzeczy w salonie fryzjerskim.

Pytanie z dnia 27 lutego 2021

Dzień dobry
Prowadzę zakład fryzjerski, klienta była na wizycie 2 lutego a dopiero 27 lutego zgłosiła fakt zaplamienia dresu przez jednego fryzjera i żąda rekompensaty. Jak rozwiązać ten problem

Sz.Pani Radzę osiągnąć porozumienie w tej sprawie, myślę, że kwota czyszczenia dresu nie będzie wygórowana a jej zapłata nie sprowokuje np.negatywnych opinii o zakładzie. z poważaniem : adw Janusz Sawicki

Odpowiedź nr 1 z dnia 1 marca 2021 11:08 Zmodyfikowano dnia: 1 marca 2021 11:08

Szanowna Pani, Najlepiej całą sprawę potraktować spokojnie oraz poprosić o przedstawienie dowodów - aczkolwiek wydaje mi się, że cała sprawa jest jedynie wydumana. Następnie najlepiej skonsultować powyższe z adwokatem celem uniknięcia niepotrzebnych spięć z klientem. adw. Paweł Mehl

Odpowiedź nr 2 z dnia 7 marca 2021 19:08 Zmodyfikowano dnia: 7 marca 2021 19:08

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.