reklamacja zakupionego towaru

Pytanie z dnia 02 stycznia 2019

Witam, opiszę swoją sytuację, w jednym ze sklepów internetowych dokonałem zakupu jednak towar był za mały w związku z czym dokonałem procesu wymiany jaki udostępnia sklep wpłacając na ich konto kwotę za ponowną wysyłkę towaru do mnie. I tu pojawia się problem, za pierwotny zakup otrzymałem FV jednak według informacji otrzymanych ze sklepu za usługę transportu za wymianę faktury ani paragonu nie otrzymam ponieważ sprzedawca nie wystawia faktur wcale faktur za usługę transportu przy wymianie a paragonów jako sklep internetowy nie wystawia wcale. I tutaj moje pytanie wiem że jako sklep internetowy nie mają obowiązku wystawiania paragonów gdy całość wpływów rejestrowana jest przelewami ale czy prowadząc taką możliwość jak wymiana produktu nie mają obowiązku wystawiania faktur do usługi?

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.