Reklamacja telefonu.

Pytanie z dnia 28 listopada 2020

Witam, około dwa tyg temu złożyłam reklamację w salonie ................. ponieważ kupiłam telefon i po godz użytkowania okazało się że przedni aparat nie działa tak jak powinien, w reklamacji stwierdzono iż towar nie posiada wad i zostaje mi zwrócony, choć wcześniej pan przyjmujący reklamację sam stwierdził że coś faktycznie z aparatem jest nie w porządku, sprzedawca poinformował mnie ze nie mogę już zwrócić towaru a przecież nie był on przeze mnie uzywany. Moje pytanie więc brzmi co mogę w takiej sytuacji zrobić? Pozdrawiam. Anna

Dzień dobry Pani, Czy telefon został przez Panią sprawdzony w momencie zakupu? Na czym polega jego wada? Jeśli telefon nie nadaje się do użytku, to powinna Pani złożyć reklamację. Skoro sprzedawca w salonie nie chciałby odebrać wadliwego telefonu, to może Pani złożyć reklamację przesyłając na adres sprzedawcy przesyłką poleconą. Pozdrawiam, adwokat Agnieszka Kwapień tel. 728 382 525 email: poczta@adwokat-katowice.com.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 30 listopada 2020 17:01 Zmodyfikowano dnia: 30 listopada 2020 17:01 Obejrzało: 192 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.