reklamacja na usługę turystyczna,

Pytanie z dnia 24 stycznia 2019

23.07.2018 złożyłem reklamację na usługę turystyczną. 22.08.2018 otrzymałem odpowiedź negatywną na reklamację (30 dni). 24.08.2018 nie zgadzając się z odmowną odpowiedzią ponowiłem reklamację dokumentując ją dodatkowymi dowodami. 27.08.2018 otrzymałem odpowiedź „Szanowni Państwo, Dziękujemy za wiadomość. Uprzejmie informujemy, iż odwołanie zostanie rozpatrzone w najbliższym możliwym czasie, a odpowiedź zostanie przesłana zwrotnie. Prosimy o cierpliwość w oczekiwaniu na odpowiedź. Z poważaniem ( imię i nazwisko) Centrum Obsługi Klienta”. Co stanowi prawo w przypadku, gdy adresat nie odpowiada na odwołanie klienta od nieuznanej reklamacji w terminie ani 30 ani 60 dniowym albo w ogóle choć wcześniej powiadomił mnie iż odwołanie zostanie rozpatrzone w najbliższym możliwym czasie, a odpowiedź zostanie przesłana zwrotnie.
Dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam
Stanisław

Dzień dobry Panu, W zaistniałej sytuacji możliwe jest skierowanie sprawy do rzecznika praw konsumenta, a gdyby nie odniosło do skutku - do sądu. Pozdrawiam, adwokat Agnieszka Kwapień http://www.adwokat-katowice.com.pl http://www.rozwod-adwokat.com.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 28 stycznia 2019 08:23 Zmodyfikowano dnia: 28 stycznia 2019 08:23 Obejrzało: 200 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.