regulamin sklepu internetowego

Pytanie z dnia 05 czerwca 2019

Dzień dobry, prowadzimy sklep internetowy. Chcemy zapytać, czy jest możliwość zapisu w regulaminie sklepu, że opłacony produkt, który nie został odebrany przez jakiś okres (powiedzmy 1 rok) staje się znów własnością sklepu może być ponownie zakupiony przez kogoś innego?? Jeśli nie, co innego możemy zrobić, aby uniknąć zbyt długiego magazynowania produktów?

Dzień dobry. Rozwiązaniem byłoby wyznaczenie dodatkowego terminu do odebrania rzeczy, a następnie ewentualnie odstąpienie od umowy. Gdyby potrzebowali Państwo pomocy, zapraszam do kontaktu. Pozdrawiam, Piotr Stosio.

Odpowiedź nr 1 z dnia 13 czerwca 2019 22:02 Zmodyfikowano dnia: 13 czerwca 2019 22:02 Obejrzało: 239 osób
Wysłano podziękowanie do {[ success_thanks_name ]}
{[ e ]}

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną? {[ total_votes ? getRating() : 0 ]}% uznało tę odpowiedź za pomocną ({[ total_votes ]} głosów)

Podziękowałeś prawnikowi

{[ e ]}
{[ rlc.lawyer ]}
Twoje imię:
Dane znajomego:

Wysłaliśmy znajomemu Twoją rekomendację

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.