Przelew z zagraniczny.

Pytanie z dnia 12 kwietnia

Witam. Klientka w USA zrobiła mi przelew za fakturę z konta USD na moje konto USD , rzecz w tym ,że na moje konto przyszły złotówki, które zostały przewalutowane na USD, przez co straciłem 1000 $, klientka twierdzi,że na pewno wpłacała USD a mój bank odpisał na moją reklamację ,że zostały wpłacone złotówki. Proszę o radę gdzie mogę szukać przyczyny tej straty?

Witam, zapewne to klientka się pomyliła, ale skąd miała złotówki, jak pewnie płaci tylko dollarami? Jeżeli klientka się pomyliła, to znaczy nie zapłaciła całej faktury - zapłaciła za mało. Z banku proszę dostać zaświadczenie, ile i w jakiej walucie wpłynęły pieniądze. Pozdrawiam, Grzegorz Kantecki

Odpowiedź nr 1 z dnia 12 kwietnia 2022 16:17 Zmodyfikowano dnia: 12 kwietnia 2022 16:17 Obejrzało: 168 osób
Wysłano podziękowanie do {[ success_thanks_name ]}
{[ e ]}

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną? {[ total_votes ? getRating() : 0 ]}% uznało tę odpowiedź za pomocną ({[ total_votes ]} głosów)

Podziękowałeś prawnikowi

{[ e ]}
{[ rlc.lawyer ]}
Twoje imię:
Dane znajomego:

Wysłaliśmy znajomemu Twoją rekomendację

to nie Pana/Pani problem - powinna być dosłana różnica.

Odpowiedź nr 2 z dnia 15 kwietnia 2022 11:45 Zmodyfikowano dnia: 15 kwietnia 2022 11:45 Obejrzało: 128 osób
Wysłano podziękowanie do {[ success_thanks_name ]}
{[ e ]}

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną? {[ total_votes ? getRating() : 0 ]}% uznało tę odpowiedź za pomocną ({[ total_votes ]} głosów)

Podziękowałeś prawnikowi

{[ e ]}
{[ rlc.lawyer ]}
Twoje imię:
Dane znajomego:

Wysłaliśmy znajomemu Twoją rekomendację

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.