Pytanie z dnia 06 października 2020

Prowadzę firmę meblarska i mam problem z dostawcą frontów. Zamówienie z 13 lipca nie jest wykonane w całości gdzie deklarowany czas to 4 tyg. Teraz z kolejnym zlecenie znowu problemy. Zamówiliśmy fronty gdzie ułożenie żaluzji jest istotne. Producent przyjął zamówienie bez tych informacji i część frontów jest zła ( poprzednio też był z tym problem i nie tylko...). Po złożeniu reklamacji producent uważa że
określiłam ułożenie w dodanej w załączniku grafice ( otrzymałam ja od nich i obrazuje tylko wzór, sami napisali "fronty że zdjęcia" przedstawiając oferte). Teraz mówią że mogą je zrobić tylko chca żeby im za te fronty ponownie zapłacić. Czy mam szanse w walce z dużym producentem frontów? Co robić?

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.