Pytanie z dnia 10 października

Proszę o pomoc. Wykupiliśmy wycieczkę w biurze podróży na 12dni, pokój SUPERIOR. Przez 4 pierwsze dni zostaliśmy zakwaterowani w pokoju typu standard bez balkonu. Reklamację złożyliśmy w recepcji hotelowej, u rezydenta, a po przylocie mailowo w biurze podróży. 4-go dnia ok 19:00 otrzymaliśmy pokój SUPERIOR. Reklamacja została uznana jedynie na 500 zł, a koszt wycieczki bez ubezpieczenia wynosił 8.334 zł. Biuro potwierdziło, że nie było balkonu, ale nie mogą stwierdzić, że standard pokoju odbiegał od umowy w zakresie przydzielonego standardu. Co mamy robić dalej w tym przypadku? Pokój był tak mały, ok 15m2 (cały metraż z łazienką i przedpokojem), że mieliśmy trudności w poruszaniu się. Nie mogliśmy nawet rozpakować walizek, bo było tylko 5 wieszaków w szafie. Okno 1/1, zasłonięte przez drzewo. Pracownik hotelu poinformował nas, że wina leży po stronie biura podróży, biuro natomiast proponuje jedynie 500 zł zwrotu w ramach polubownego rozwiązania sprawy. Co mamy robić dalej w tym przypadku? Musimy udzielić odpowiedzi.

Dzień dobry, a czy zna Pani/Pan cenę za dobę pokoju, w którym mieszkali Państwo przez pierwsze 4 dni? Pozdrawiam, adwokat Filip Majsterek | +48 606 664 300 | filip.majsterek@adwokatura.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 10 października 2022 15:17 Zmodyfikowano dnia: 10 października 2022 15:17 Obejrzało: 32 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry, jeśli według Państwa proponowana przez biuro podróży kwota jest niewystarczająca można zaproponować własną (np. odpowiadającą cenie noclegu w opłaconym standardzie, z którego nie mogliście Państwo przez 4 dni korzystać z uwagi na nieprawidłowe zakwaterowanie); jeśli takie negocjacje z biurem podróży nie przyniosą oczekiwanego rezultatu pozostaje droga sądowa, ale to zawsze dodatkowe koszty i długi czas oczekiwania na rozstrzygnięcie. Pozdrawiam, adwokat Alicja Kociemba.

Odpowiedź nr 2 z dnia 10 października 2022 21:09 Zmodyfikowano dnia: 10 października 2022 21:09 Obejrzało: 28 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.