Pytanie z dnia 10 października 2022

Proszę o pomoc. Wykupiliśmy wycieczkę w biurze podróży na 12dni, pokój SUPERIOR. Przez 4 pierwsze dni zostaliśmy zakwaterowani w pokoju typu standard bez balkonu. Reklamację złożyliśmy w recepcji hotelowej, u rezydenta, a po przylocie mailowo w biurze podróży. 4-go dnia ok 19:00 otrzymaliśmy pokój SUPERIOR. Reklamacja została uznana jedynie na 500 zł, a koszt wycieczki bez ubezpieczenia wynosił 8.334 zł. Biuro potwierdziło, że nie było balkonu, ale nie mogą stwierdzić, że standard pokoju odbiegał od umowy w zakresie przydzielonego standardu. Co mamy robić dalej w tym przypadku? Pokój był tak mały, ok 15m2 (cały metraż z łazienką i przedpokojem), że mieliśmy trudności w poruszaniu się. Nie mogliśmy nawet rozpakować walizek, bo było tylko 5 wieszaków w szafie. Okno 1/1, zasłonięte przez drzewo. Pracownik hotelu poinformował nas, że wina leży po stronie biura podróży, biuro natomiast proponuje jedynie 500 zł zwrotu w ramach polubownego rozwiązania sprawy. Co mamy robić dalej w tym przypadku? Musimy udzielić odpowiedzi.

Dzień dobry, a czy zna Pani/Pan cenę za dobę pokoju, w którym mieszkali Państwo przez pierwsze 4 dni? Pozdrawiam, adwokat Filip Majsterek | +48 606 664 300 | filip.majsterek@adwokatura.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 10 października 2022 15:17 Zmodyfikowano dnia: 10 października 2022 15:17

Dzień dobry, jeśli według Państwa proponowana przez biuro podróży kwota jest niewystarczająca można zaproponować własną (np. odpowiadającą cenie noclegu w opłaconym standardzie, z którego nie mogliście Państwo przez 4 dni korzystać z uwagi na nieprawidłowe zakwaterowanie); jeśli takie negocjacje z biurem podróży nie przyniosą oczekiwanego rezultatu pozostaje droga sądowa, ale to zawsze dodatkowe koszty i długi czas oczekiwania na rozstrzygnięcie. Pozdrawiam, adwokat Alicja Kociemba.

Odpowiedź nr 2 z dnia 10 października 2022 21:09 Zmodyfikowano dnia: 10 października 2022 21:09

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.