Problem z usługa dentystyczną.

Pytanie z dnia 13 stycznia

Witam. Wszczepiłam implant zębowy z tytanu, lekarz powinien był mi wydać kartę implantu lub paszport implantologiczny z naklejonym numerem seryjnym implantu, ale odmówił. Producent dostarcza dane implantu do wydania pacjentowi. Jest to prywatny gabinet dentystyczny. Jakie kroki powinnam podjąć w celu wyjaśnienia problemu, do jakich instytucji zwrócić się po pomoc?

Dzień dobry. W tej sytuacji może Pani złożyć skargę na niezgodne z prawem działania lekarza dentysty do rzecznika odpowiedzialności zawodowej lekarzy Okręgowej Izby Lekarskiej. Pozdrawiam. adw. Tomasz R. Weigt, www.adwokat-weigt.com, tel. 601-225-208

Odpowiedź nr 1 z dnia 13 stycznia 2025 23:35 Zmodyfikowano dnia: 13 stycznia 2025 23:35 Obejrzało: 108 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.

Nasz serwis korzysta z plików Cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką prywatności. Można zmienić pozwolenie na zapis danych w plikach Cookies ustawiając odpowiednie opcje w swojej przeglądarce. Rozumiem