Problem z operatorem Multimediów

Pytanie z dnia 20 stycznia 2020

Z dniem 06.08.2019 rozwiązałam z nimi przedwcześnie umowę na świadczenie usług teleinformatycznych ,opisałam powód zerwania umowy (wyprowadzka do innego miasta oraz brak możliwości kontynuowania umowy w nowym miejscu zamieszkania).Posiadam pismo od administratora budynku o niemożliwości świadczenia ich usług .Z dniem 06.08.2019 otrzymałam odpowiedz mailowa z Multimedia o nie naliczeniu żadnych kosztów związanych ze wcześniejszym zerwaniem umowy jednakze kilka dni temu skontaktował się ze mną dział windykacji bo okazuje się ze Multimedia nałożyła na mnie kosztu za zerwanie wcześniej umowy.Co w takiej sytuacji ?Czy mogę się ubiegać o reklamacje i korektę czy tez muszę zaplacic karę ?

Dzień dobry, trzeba się zapoznać z całą korespondencją z operatorem, jaką prowadziła Pani w tej sprawie. Pozdrawiam adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 20 stycznia 2020 10:49 Zmodyfikowano dnia: 20 stycznia 2020 10:49 Obejrzało: 217 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.