Problem z dokonana transakcją za zakupy w sklepie internetowym.

Pytanie z dnia 30 listopada 2020

Dnia 26.11.2020r. robiłam zakupy w sklepie internetowym ....... Był problem techniczny z płatnością, nie z mojej strony. Dokonałam płatności w dniu 27.11.2020 o godzinie 9 rano. W aplikacji status towarów z koszyka był "kupione" a status płatności " oczekuje na płatność. Z mojego banku środki wyszły, portal przelewy24, portal przelewy24 potwierdza, że środki są u odbiorcy. Dziś 30.11.2020r status płatności nadal jest "oczekuje na płatność". Pisałam maile, dzwoniłam na infolinię. Za każdym razem odpowiedź - zamówienie jest w trakcie weryfikacji. Nie wiadomo, gdzie są moje pieniądze i czy zamówienie trafi do mnie kompletne. Pisałam, że na podstawie art 491 kc do jutra do godziny 9 rano mają czas na odpowiedź gdzie są moje pieniądze i czas do 04.12.2020 na to by zamówienie do mnie dotarło. Poinformowałam również o tym, że chcę rekompensaty za szkody wynikłe ze zwłoki. Co mogę jeszcze zrobić?

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.