Porada w sprawie negatywnego komentarza.

Pytanie z dnia 25 stycznia 2022

Dzień dobry, kontaktuje się w sprawie komentarza negatywnego w serwisie allegro o treści:
"Adapter miał działać z MBA M1 na 4k60Hz, taka opcja nie była widoczna w ustawieniach, a adapter nie działał nawet przy 4k30Hz. Inny adapter z tymi samymi ekranami i tym samym komputerem - bez problemu. To jeszcze nie był by negatyw, uszkodzony produkt się zdarza, ale jak widać po innych komentarzach (również pozytywnych z opisem) konsekwentnie sprzedają szmelc, a klientów mają za głupków co nie potrafią przetestować. Paczka odesłana od razu, pieniądze zwrócone ostatniego dnia ustawowego okresu."
Do komentarza udzieliliśmy odpowiedzi: ""Otrzymał Pan produkt sprawdzony i zgodny z opisem. Chętnie wyślemy film z działania adaptera. Nie rozumiemy dlaczego nie skontaktował się Pan z nami w żaden sposób jeśli miał Pan problem. Produkt otrzymuje wysokie oceny i Nigdy nie otrzymał negatywnego komentarza. Nie był Pan też naszym klientem nigdy wcześniej, więc nie zna Pan innych produktów z oferty. Produktów, którym zaufały tysiące klientów i największe firmy w Polsce. Dziwnym zbiegiem okoliczność nie odpisuje Pan na maile i nie odbiera telefonów."

Kupujący nie odbiera telefonów, nie odpisuje na wiadomości z prośbą o kontakt. Jesteśmy skłoni nawet wystąpić na drogę sądową, ponieważ podejrzewamy że komentarz otrzymaliśmy od osoby w jakiś sposób powiązanej z konkurencją. Co możemy w tym temacie zrobić?

Można wezwać np. do usunięcia komentarza za pośrednictwem profesjonalnego pełnomocnika. Mogę pomóc. Zapraszam do kontaktu: gola@danielgola.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 26 stycznia 2022 14:56 Zmodyfikowano dnia: 26 stycznia 2022 14:56 Obejrzało: 146 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.