Polisa ubezpieczeniowa nieruchomości.

Pytanie z dnia 09 lutego 2023

Co rok dostarczamy do banku polisę ubezpieczeniowa , w 2021 roku , w ten sam sposób czyli przez stronę banku należalo ją "zaladowac" . Bank odrzucił, argumenujac brakiem dokumentu o nadaniu numeru domu. Przez 10 lat dostarczaliśmy dokumenty i nie było takiej informacji dodam. Ze względu na Covid nie było kontaktu z bankiem , próbowałam bezskutecznie. Skutkiem za nie NASZ błąd Bank podniósł oprocentowanie o 1% w dobie podwyżek dodatkowo!Złożyłam reklamację zarówno na problemy z kontaktem jak i niezasadne odrzucenie polisy , która naprawdę próbowałam dostarczyć w terminie. PORAZ KOLEJNY ODWOLALAM SIE I W DALSZYM CIAGU NIE MAMY ODPOWIEDZI Z BANKU. Co w takiej sytuacji możemy zrobić?

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.