Pytanie z dnia 30 października 2022

Po oddaniu auta na warsztat mechanik nie poinformował mnie ze wstawia mi używane części dodatkowo wstawiłam auto na warsztat na wymianę poduszki co zapewnił ze zrobił a nie Ostała wymieniona po sprawdzeniu przez innego mechanika. Nie otrzymałam paragonu. Mam w wiadomościach ze pytam czy zostanie naprawiona dana cześć odpowiedz w SMS brzmi ze tak dopiero po tym jak napisałam Ze inny warsztat twierdzi ze nie było to robione odpowiedz zwrotna była ze on tylko sprawdził ale potrzeby wymiany nie było. Wcześniejszym razem jak oddałam auto na ten warsztat otrzymałam paragon który został napisany w wordzie i wydrukowany. Warsztat ten nie wystawia prawdziwego fiskalnego paragonu. Zostałam oszukana i chce się domagać swoich praw. Nie do końca wiec gdzie się zgłosić proszę o pomoc

Dzień dobry, zapraszam do kontaktu - chętnie pomogę. Pozdrawiam, adwokat Filip Majsterek | +48 606 664 300 | filip.majsterek@adwokatura.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 31 października 2022 13:06 Zmodyfikowano dnia: 31 października 2022 13:06 Obejrzało: 124 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

dzień dobry, skoro została Pani oszukana to można praw dochodzić na drodze cywilnej albo karnej.

Odpowiedź nr 2 z dnia 2 listopada 2022 14:33 Zmodyfikowano dnia: 2 listopada 2022 14:33 Obejrzało: 118 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.