Odstąpienie od umowy kupna w sklepie stacjonarnym.

Pytanie z dnia 13 maja 2020

Kupiłam urządzenie do masażu stóp w sklepie stacjonarnym. Sprzedawca zapewnił mnie (ustnie), że jeżeli nie poczuje się lepiej po używaniu tego urządzenia przez trzy tygodnie, to moge je zwrócić do końca czwartego tygodnia od zakupu, a sprzedawca odda mi zapłaconą cenę. W czwartym tygodniu od zakupu chciałam zwrócić urządzenie. Sprzedawca obejrzał urządzenie i stwierdził, iż z oględzin wynika, że urządzenie nie było używane. Dlatego też niby nie mogłam poczuć się lepiej, a w konsekwencji nie zaistniały warunki do zwrotu urządzenia. Czy sprzedawca ma rację ?

Co do zasady nie ma, ale jeżeli Pani nie ma dowodu na potwierdzenie swoich słów, a urządzenie nie ma awarii to niestety argumentu też Pani nie ma.

Odpowiedź nr 1 z dnia 13 maja 2020 22:05 Zmodyfikowano dnia: 13 maja 2020 22:05 Obejrzało: 306 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Nie sprzedawca nie ma racji. Jest to jawne wprowadzenie Pani w błąd. Możemy rozwiązać problem. Zapraszam

Odpowiedź nr 2 z dnia 13 maja 2020 23:23 Zmodyfikowano dnia: 13 maja 2020 23:23 Obejrzało: 306 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.