Odstąpienia od umowy z tytułu rękojmi.

Pytanie z dnia 06 maja 2020

Dzień dobry. Prowadzę jednoosobową działalność. Kupiłam w styczniu 2020 ploter drukujący, który od samego początku nie drukował prawidłowo. Serwis był już dwa razy ale nie udało im się wyeliminować usterki. Teraz na ponowne zgłoszenia nawet nie odpowiadają. Czy mogę żądać odstąpienia od umowy z tytułu rękojmi? lub jakie mam możliwości zwrotu / wymiany aby zakupiony sprzęt był wolny od wad?Pozdrawiam Marta

Dzień dobry, konieczne jest zapoznanie się z dokonywanymi przez Panią zgłoszeniami, ale najprawdopodobniej trzeba będzie złożyć oficjalne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 6 maja 2020 09:59 Zmodyfikowano dnia: 6 maja 2020 09:59 Obejrzało: 261 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry. Tak, jeżeli sprzęt nie działa prawidłowo jest możliwość skorzystania z rękojmi. Art 560 kc - w tym wypadku uważam, że może Pani złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy. Zapraszam do kontaktu.

Odpowiedź nr 2 z dnia 6 maja 2020 16:01 Zmodyfikowano dnia: 6 maja 2020 16:01 Obejrzało: 257 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.