Pytanie z dnia 08 czerwca 2017

Moja mamy zakupiła wzmacniacz słuchu reklamowany w gazecie. Zamówiła telefonicznie. Produkt nie odpowiada jej. Napisałam do firmy w jej imieniu e-mail :
Chce zwrócić wzmacniacz słuchu.
W załączniku przesyłam rachunek. Proszę o podanie adresu.
W e-mail odpisali w temacie : "Procedura reklamacji" jakby nie rozumieli że chodzi o zwrot. Proszę o pomoc jak można odzyskać pieniądze .

Jeśli od daty doręczenia zakupionego przedmiotu nie minęło 14 dni należy mailowo bądź pocztą złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy. A następnie odesłać przedmiot umowy na adres przedsiębiorcy. Jeśli adres nie jest znany można razem z oświadczeniem zwrócić się z żądaniem podania adresu do zwrotu. Jeśli żądanie nie zostanie spełnione, roszczeń można dochodzić wnosząc pozew do sądu. Z poważaniem, Adwokat Grzegorz Lorens

Odpowiedź nr 1 z dnia 8 czerwca 2017 14:35 Zmodyfikowano dnia: 10 czerwca 2017 08:09 Obejrzało: 223 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.