Pytanie z dnia 23 lutego 2017

Miałam taką sytuację, że będąc na wyjeździe wynajęłam pokój na jednąc noc, po czym po opuszczeniu tego miejsca dzwoni telefon a właścicielka twierdzi, że materac został zalany. Według mnie to jest niemożliwe, jestem pewna, że był suchy. żąda ode mnie pieniędzy. Nie wiem co mogę zrobić w takiej sytuacji?

Na chwilę obecną nic Pani nie musi robić, gdyż to na właścicielce tego obiektu ciąży obowiązek udowodnienia, że doszło do uszkodzenia rzeczy i w związku z tym wystąpienia szkody. Uważam, że należy napisać oświadczenie, w którym zaprzeczy Pani podanym faktom wskazując, że w chwili zdania pokoju nie było żadnych szkód. Proszę pamiętać o wysłaniu go za pomocą listu poleconego i zachować kopię pisma z potwierdzeniem nadania.

Odpowiedź nr 1 z dnia 23 lutego 2017 13:47 Obejrzało: 173 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.