Pytanie z dnia 06 maja 2023

Mąż przegrał sporo pieniędzy w polskim kasynie internetowym .............Gdy tylko to zauważyłam to zablokowałam mu dostęp do grania.Wtedy on założył pocichu nowe konto gracza na moje dane .Zanim się zorientowałam przegrał około 200 tys.zł.Nasza rodzina jest teraz w trudnej sytuacji.Skontaktowałam sie z totalcasino i oni zlikwidowali na stałe to konto gracza.Wich regulaminie wyczytałam,że nie można rejestrować kont graczy z rachunkiem bankowym ,który nalezy do wiecej niż 1 osoby oraz rachunków małżeńskich.Aten rachunek bankowy,który podał mój mąz jest nasz wspólny.Dodam,że przy procesie rejestracji wszystkie dane i rachunek bankowy były weryfikowane przez totalcasino(tak powiedział mi mąż,który teraz tego żałuje tego co zrobił choć za póżno). Czy w takiej sytuacji mogę się domagać zwrotu pieniędzy które tam przegrał od tego kasyna internetowego ?

Sz.Pani Proszę napisać w jaki sposób zablokowała Pani mężowi jego konto. Czy to nowe konto założone przez męża było kontem założonym na Pani imię i nazwisko. Jakie adresy e-mail mąż wskazał do kontaktu w pierwszym i drugim koncie. W jaki sposób kasyno weryfikowało rachunek bankowy. Proszę pisać do mnie na niżej wskazany adres e-mail. z poważaniem : adw Janusz Sawicki janusz.sawicki@adwokatura.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 8 maja 2023 13:10 Zmodyfikowano dnia: 8 maja 2023 13:10 Obejrzało: 89 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

niestety tak to nie działa.

Odpowiedź nr 2 z dnia 8 maja 2023 16:39 Zmodyfikowano dnia: 8 maja 2023 16:39 Obejrzało: 88 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.