Pytanie z dnia 05 października 2017

Mam następujące pytanie: Prowadzę sklep internetowy, klient zamówił produkt, który był za pobraniem. Podczas doręczenia odmówił przyjęcia towaru. Zgodnie z regulaminem jeśli już chce odesłać towar to najpierw powinien go przyjąć, a później odesłać, ale na swój koszt razem z umową odstąpienia.
Czy w takim wypadku mogę liczyć na zwrot kosztów przesyłki?
Jeśli tak to jakie pismo/dokument musiałbym przesłać do klienta?

Pozdrawiam,
Marcin B.

najpierw powinna Pani wezwać kupujacego do wykonania umowy. Nieodebranie paczki nie może być domyślnym oświadczeniem o odstąpieniu. Jako roszczenie ewentualne moze Pani zasugerować odbiór w swojej siedzibie (ew. wysyłkę, ale po wcześniejszej wpłacie)

Odpowiedź nr 1 z dnia 9 października 2017 22:08 Zmodyfikowano dnia: 9 października 2017 22:08 Obejrzało: 269 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.