Pytanie z dnia 20 kwietnia 2018

kupiłam wozek w sklepie interetowym smyk 14 marca dostałam go kurierem natomiast 17 marca został oddany do naprawy na reklamacje mamy 20 kwietnia i wozka dalej nie mam ani pieniedzy dzwoniac tam nikt nic nie wie a na reklamacje jest czas 2 tygodni co ja moge w takie sytuacji zrobic

Dzień dobry, czy oddała Pani wózek na reklamację w ramach gwarancji czy rękojmi ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 20 kwietnia 2018 16:04 Zmodyfikowano dnia: 20 kwietnia 2018 16:04 Obejrzało: 301 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Należy się zwrócić na piśmie z zapytaniem na jakim etapie jest rozpatrzenie gwarancji, i zażądać wymiany towaru na nowy opisując całą sprawę i przewlekłość. Jeżeli to nic nie da trzeba będzie dać sprawę do sądu.

Odpowiedź nr 2 z dnia 21 kwietnia 2018 22:04 Zmodyfikowano dnia: 21 kwietnia 2018 22:04 Obejrzało: 286 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.