Pytanie z dnia 18 października 2021

Jestem w szpitaru przychitryczny dają mi leki źle które mnie boli po nich serce

Sz.P Radzę zgłosić to lekarzowi dyżurnemu - jest szansa na to,iż lek zostanie zastąpiony innym, który nie będzie dawał takich objawów. z poważaniem : adw Janusz Sawicki

Odpowiedź nr 1 z dnia 18 października 2021 19:53 Zmodyfikowano dnia: 18 października 2021 19:53 Obejrzało: 377 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

dzień dobry, jak mogę pomóc? zapraszam do kontaktu: gola@danielgola.pl

Odpowiedź nr 2 z dnia 19 października 2021 07:49 Zmodyfikowano dnia: 19 października 2021 07:49 Obejrzało: 376 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.