Jednoosobowa firma jako konsument – zmiany w prawie

Pytanie z dnia 09 grudnia 2019

Witam.
Zmiany w prawie dotyczące poszerzenia ochrony konsumenckiej na jednoosobowe firmy i wymóg aktualizacji regulaminów oraz OWS przed 1 czerwca 2020 r.
Czy jeśli prowadzę hurtownię online, to też będę zobligowany do przyjmowania zwrotów? Prowadzę sprzedaż dla firm w celu dalszej odsprzedaży. Boję się, że hurtownia zamieni się w komis. Co się komuś nie sprzeda, to odeśle. Konsument ma czas na decyzję 14 dni, po poinformowaniu sklepu ma kolejne 14 na jego zwrot, co daje 28 dni. Dla hurtu to zagłada. Sprzedaję odzież damską i jeśli przed końcem sezonu przyjmę sporo zwrotów w dużych ilościach, to upadnę. Teoretycznie, ktoś z hurtowników kupi towar, a jak mu się w ciągu 28 dni nie sprzeda, to mi go zwróci. Czy tak to ma wyglądać?

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.