Pytanie z dnia 13 grudnia 2017

Jakiś czas temu na mojego maila otrzymałam kod rabatowy od sklepu internetowego który sprzedaje ubrania na portalu Allegro. Kod był o wartości 150zł. Regulamin promocji mówił,że aby skorzystać z tego kodu trzeba zrobic zakupy na allegro za min 150zł.

Po udanej transakcji i wpłaceniu pieniążków na konto sprzedawcy otrzymałam maila o tym ze w wyniku błędów technicznych Allegro, moje zamówienie jest anuowane.
Allegro wypiera sie twierdzi,że żadnych błędów z ich strony nie ma. Sprzedawca mimo tego nie chce mi wysłać towaru.
Czy ma do tego prawo? Co robić?

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.