Jak wyegzekwować zwrot kosztów przesyłki?

Pytanie z dnia 27 listopada 2018

Witam prowadze działalność gospodarczą (sprzedaż detaliczna odzieży) klient któremu wysłałem towar za pobraniem unikał pobrania przesyłki w związku z czym przesyłka została zwrócona na mój koszt. Chciałbym dowiedzieć się czy mogę na drodze sądowej wyegzekwować zwroty kosztów jakie poniosłem.

Dzień dobry, dużo zależy od kilku czynników. Jednym z nich jest to czy klient byl firmą czy osobą fizyczną (klientem indywidualnym)? Czego konkretnie dotyczyla sprzedaż? Pozdrawiam radca prawny Kinga Konopelko

Odpowiedź nr 1 z dnia 28 listopada 2018 09:04 Zmodyfikowano dnia: 28 listopada 2018 09:04 Obejrzało: 293 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.