Jak odnieść się do zamknięcia mojej reklamacji ws ubiegania się o zwrot środków przesłanych na nieistniejące już konto

Pytanie z dnia 03 maja

Jak odnieść się do zamknięcia mojej reklamacji ws ubiegania się o zwrot środków przesłanych na nieistniejące już konto? Pieniądze wysyłane z UK za pomocą pośrednika Skrill Ltd do mBank Polska. Jedni i drudzy zasłaniają się prawem a to polskim a to irlandzkim.

Dzień dobry, specjalizuję się w prawie bankowym i mógłbym pomóc w tej sprawie. Musiałbym jednak uzyskać więcej szczegółów, przede wszystkim co do treści reklamacji oraz sposobu jej rozpoznania przez banki. Pozdrawiam

Odpowiedź nr 1 z dnia 5 maja 2022 08:34 Zmodyfikowano dnia: 5 maja 2022 08:34 Obejrzało: 69 osób
Wysłano podziękowanie do {[ success_thanks_name ]}
{[ e ]}

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną? {[ total_votes ? getRating() : 0 ]}% uznało tę odpowiedź za pomocną ({[ total_votes ]} głosów)

Podziękowałeś prawnikowi

{[ e ]}
{[ rlc.lawyer ]}
Twoje imię:
Dane znajomego:

Wysłaliśmy znajomemu Twoją rekomendację

Dzień dobry, wszystko zależy od treści korespondencji z podmiotem, w którym złożono reklamację. Pozdrawiam, adwokat Alicja Kociemba.

Odpowiedź nr 2 z dnia 5 maja 2022 16:11 Zmodyfikowano dnia: 5 maja 2022 16:11 Obejrzało: 67 osób
Wysłano podziękowanie do {[ success_thanks_name ]}
{[ e ]}

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną? {[ total_votes ? getRating() : 0 ]}% uznało tę odpowiedź za pomocną ({[ total_votes ]} głosów)

Podziękowałeś prawnikowi

{[ e ]}
{[ rlc.lawyer ]}
Twoje imię:
Dane znajomego:

Wysłaliśmy znajomemu Twoją rekomendację

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.