Jak odnieść się do zamknięcia mojej reklamacji ws ubiegania się o zwrot środków przesłanych na nieistniejące już konto
Pytanie z dnia 03 maja
Jak odnieść się do zamknięcia mojej reklamacji ws ubiegania się o zwrot środków przesłanych na nieistniejące już konto? Pieniądze wysyłane z UK za pomocą pośrednika Skrill Ltd do mBank Polska. Jedni i drudzy zasłaniają się prawem a to polskim a to irlandzkim.
Michał Mikołajczak Radca prawny (Od 2009)
Kancelaria Radcy Prawnego Michał Mikołajczak
Jutrzenka 8/31, 60-373 Poznań
Dzień dobry, specjalizuję się w prawie bankowym i mógłbym pomóc w tej sprawie. Musiałbym jednak uzyskać więcej szczegółów, przede wszystkim co do treści reklamacji oraz sposobu jej rozpoznania przez banki. Pozdrawiam
Podziękowałeś prawnikowi
Wysłaliśmy znajomemu Twoją rekomendację
Alicja Kociemba Adwokat (Od 2015)
Kancelaria Adwokacka Adwokat Alicja Kociemba
Młyńska 3/6, 61-729 Poznań
Dzień dobry, wszystko zależy od treści korespondencji z podmiotem, w którym złożono reklamację. Pozdrawiam, adwokat Alicja Kociemba.
Podziękowałeś prawnikowi
Wysłaliśmy znajomemu Twoją rekomendację

Chcę dodać odpowiedź
Jeśli jesteś prawnikiem
zaloguj się by odpowiedzieć temu
klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem
poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.