Sprzedaż kursów online

Pytanie z dnia 01 lutego 2021

Dzień dobry,

na swojej stronie online sprzedawałam kurs online. Była możliwość wyboru płatności nie w całości, a w 6 mniejszych płatnościach. W opisie produktu, jasno zostało zaznaczone, że jest 6 płatności oraz podane ich terminy. Niestety w mailach potwierdzających płatność, została wygenerowana informacja o 3 płatnościach, mimo że kupujący wybierając produkt wybierał 6 płatności. Teraz klientka nie chce zapłacić pozostałej kwoty, powołując się na maile o 3 płatnościach. Czy to oznacza, że kwota przepadła? Proszę o pomoc.

Witam. Jeśli opis produktu nie budzi wątpliwości, to klient powinien zapłacić 6 rat (np. zapisy w regulaminie). Nie jest tylko jasne, jaki charakter miała informacja o 3 płatnościach i skąd się wzięła, np. czy można by ją potraktować jako rabat. Pozdrawiam

Odpowiedź nr 1 z dnia 1 lutego 2021 21:20 Zmodyfikowano dnia: 1 lutego 2021 21:20 Obejrzało: 176 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Sz.Pani Jeżeli znana była klientce cena całego kursu to należy jej wytłumaczyć, iż zaszła oczywista omyłka i zażądać spłaty reszty kursu czy to w ratach czy całości. Sprawa do wygrania w sądzie. z poważaniem : adw Janusz Sawicki

Odpowiedź nr 2 z dnia 1 lutego 2021 22:11 Zmodyfikowano dnia: 1 lutego 2021 22:11 Obejrzało: 176 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.