Pytanie z dnia 14 czerwca 2022

Dzień dobry.Dnia 09.06.2022 o 3:40 dostałam sms z banku Santander na kwotę 555,79 zł z 3D-secure kodem ,nigdzie go nie wpisałam...Na moim koncie Santander zostały zablokowane środki 555.79...złożyłam w banku reklamację tego samego dnia...Bank przyjął reklamację tego samego dnia o 12:07...miałam czekac 15 dni na rozpatrzenie...13.06.2022 po nacisku na bank zwrócili mi pieniądze dzisiaj 14.06...6 dni żyłam w stresie i niepewności czy w ogóle zostaną mi zwrócone pieniądze I czy będę miała za co żyć do następnej wypłaty.Dodam że kokosów nie zarabiam a te 555.79 zł to dla mnie dużo.Czy w takiej sytuacji mogę prosić o zadośćuczynienie od banku ?

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.