Pytanie z dnia 26 kwietnia 2020

Dzień dobry. Zwracam się z prośbą o poradę prawną. Kupiłam w sklepie X kafelki wraz z transportem. Nie sprawdziłam stanu kafelek (mój błąd, ale do sprawdzenia miałabym 30 kartonów). Wykonawca położył na ścianę kafelki które okazały się uszkodzone, nie poinformował mnie o tym. Wykonawca nie uszkodził kafelek bo uszkodzenia są zafugowane, czyli musiały powstać przed nałożeniem. Z łącznej ilości uszkodzonych kafelek wyszło że ok 1 kafelka na paczkę jest wadliwa. Na potwierdzenie powyżssego z 4 paczek które nie były zamontowane w każdej była uszkodzona 1 kafelka. Wyszło ok 26 położonych wadliwych kafelek. Sklep nie przyjął reklamacji położonych kafelek. Proszę o informację czy sklep miał prawo odrzucić reklamację wadliwych kafelek pomimo że zostały położone.

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.