Pytanie z dnia 02 kwietnia 2021

Dzień dobry,
Zgodnie z regulaminem firmy cateringowej i ustaleniami mailowymi pomiędzy mną (klientem) a firmą cateringową miałam otrzymać proporcjonalny zwrot poniesionych kosztów za catering do 14 dni roboczych. Dziś, mija 16 dzień a ja nie otrzymałam zwrotu. Firma nie odpisuje na moje maile i nie odbiera telefonu. Czy mogę żądać odszkodowania w postaci całości poniesionych kosztów z tytuły nie wywiązania się firmy z ich własnego regulaminu?

W pierwszej kolejności proszę rozważyć skierowanie wezwania do zapłaty na piśmie, wysłanego na adres firmy, z podaniem numeru konta, na który ma nastąpić zwrot.

Odpowiedź nr 1 z dnia 6 kwietnia 2021 10:29 Zmodyfikowano dnia: 6 kwietnia 2021 10:29 Obejrzało: 157 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry odszkodowanie musi odpowiadać wartości szkody W razie pytań i wątpliwości zapraszam do kontaktu. r.pr.A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com

Odpowiedź nr 2 z dnia 6 kwietnia 2021 10:53 Zmodyfikowano dnia: 6 kwietnia 2021 10:53 Obejrzało: 156 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Sz.P Jeżeli firma nie wywiązała się ze zobowiązania może Pani domagać się od niej całości poniesionych z tego tytułu kosztów. Proszę napisać o jakiej kwocie mowa- podam Pani jak będą wyglądały koszty sądowe. z poważaniem : adw Janusz Sawicki janusz.sawicki@adwokatura.pl

Odpowiedź nr 3 z dnia 6 kwietnia 2021 11:14 Zmodyfikowano dnia: 6 kwietnia 2021 11:14 Obejrzało: 156 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.