Pytanie z dnia 02 kwietnia 2021

Dzień dobry,
Zgodnie z regulaminem firmy cateringowej i ustaleniami mailowymi pomiędzy mną (klientem) a firmą cateringową miałam otrzymać proporcjonalny zwrot poniesionych kosztów za catering do 14 dni roboczych. Dziś, mija 16 dzień a ja nie otrzymałam zwrotu. Firma nie odpisuje na moje maile i nie odbiera telefonu. Czy mogę żądać odszkodowania w postaci całości poniesionych kosztów z tytuły nie wywiązania się firmy z ich własnego regulaminu?

W pierwszej kolejności proszę rozważyć skierowanie wezwania do zapłaty na piśmie, wysłanego na adres firmy, z podaniem numeru konta, na który ma nastąpić zwrot.

Odpowiedź nr 1 z dnia 6 kwietnia 2021 10:29 Zmodyfikowano dnia: 6 kwietnia 2021 10:29 Obejrzało: 250 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Dzień dobry odszkodowanie musi odpowiadać wartości szkody W razie pytań i wątpliwości zapraszam do kontaktu. r.pr.A.Pietrzykowska kancelaria-pietrzykowska.pl pietrzykowska.aleksandra@gmail.com

Odpowiedź nr 2 z dnia 6 kwietnia 2021 10:53 Zmodyfikowano dnia: 6 kwietnia 2021 10:53

Sz.P Jeżeli firma nie wywiązała się ze zobowiązania może Pani domagać się od niej całości poniesionych z tego tytułu kosztów. Proszę napisać o jakiej kwocie mowa- podam Pani jak będą wyglądały koszty sądowe. z poważaniem : adw Janusz Sawicki janusz.sawicki@adwokatura.pl

Odpowiedź nr 3 z dnia 6 kwietnia 2021 11:14 Zmodyfikowano dnia: 6 kwietnia 2021 11:14

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.