Pytanie z dnia 04 maja 2020

Dzień dobry. Zakupiłem w sklepie internetowym podgrzewacz wody. Po dostarczeniu przesyłki kurier wniósł sprzęt do garażu i odjechał. Niezwłocznie w obecności drugiej osoby otworzyłem przesyłkę, gdzie stwierdziłem wgniecenie. Niezwłocznie tj po ok 3 minutach zadzwoniłem po kuriera który przyjechał i spisał protokół stanu przesyłki. Po konsultacji telefonicznej ze sprzedawcą poinformowano mnie że emailem mam przesłać zdjęcia uszkodzeń oraz protokół sporządzony przez kuriera. W dniu dzisiejszym dostałem wiadomość meilową że reklamacja nie została uwzględniona twierdząc że to ja uszkodziłem podczas rozpakowywania sprzętu. Nadmieniam że sprzedawca sugeruje się odznaczeniem pola w Protokole że przesyłka została przyjęta bez zastrzeżeń pomimo że poniżej kurier opisał uszkodzenia uszkodzenia oraz kartonu.

Dzień dobry, a jakie Pan ma pytanie ? Jeśli sprzedawca nie uznaje roszczeń, pozostaje skierowanie sprawy na drogę sądową. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 4 maja 2020 22:08 Zmodyfikowano dnia: 4 maja 2020 22:08 Obejrzało: 231 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Można powołać się na rękojmie i odstąpić od umowy, ale raczej bez sądu sie nie obędzie.

Odpowiedź nr 2 z dnia 4 maja 2020 22:15 Zmodyfikowano dnia: 4 maja 2020 22:15 Obejrzało: 231 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.