Pytanie z dnia 05 maja 2021

Dzień dobry
Zakupiłam ekspres w cenie 2500 tysiąca oraz ubezpieczenie pełne w cenie Ok 800 zł.
Po 6 miesiącach ekspres się zepsuł, zgłoszona została reklamacja, ekspres został naprawiony lecz... przyszedł z wada na ekranie, pęknięcie.
Sklep proponuje rekompensatę 200 zł a ubezpieczalnia oddaliła mi reklamacje na ta wadę. Co robić ?

Jak rozumiem sklep nie kwestionuje, że pęknięcie ekranu powstało z powodu ich zawinienia, skoro proponują rekompensatę? czy ona Panią satysfakcjonuje, czy sklep nie oferuje naprawy tego ekranu?

Odpowiedź nr 1 z dnia 5 maja 2021 15:34 Zmodyfikowano dnia: 5 maja 2021 15:34 Obejrzało: 243 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Szanowna Pani, wydaje się, że w tej sytuacji należy domagać się w pierwszej kolejności naprawienia szkody przez sprzedawcę, u którego pozostawiła Pani ekspres celem naprawy. Z tego co rozumiem, uszkodzenie nastąpiło w czasie, gdy ekspres był w dyspozycji sprzedawcy. Do tego konieczna byłaby jednak weryfikacja dokumentów, które w związku z naprawami powstały, tj. Pani reklamacji w zakresie uszkodzenia ekranu oraz odmowy naprawy tego uszkodzenia przez sprzedawcę. Proszę o przesłanie skanów lub fotokopii stosownych dokumentów, jeżeli jest Pani zainteresowana. Z poważaniem, aplikant adwokacki Filip Majsterek

Odpowiedź nr 2 z dnia 5 maja 2021 15:38 Zmodyfikowano dnia: 5 maja 2021 15:38

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.