Pytanie z dnia 31 stycznia

Dzień dobry. We wrześniu 2022r zakupiłam obuwie w sklepie internetowym, a płatność odbyła się za pomocą płatności odroczonych.
Obuwie w tym miesiącu było reklamowane a cała kwota za zakup zwrócona na to samo konto z którego dokonano płatności (czyli karta odroczonych płatności - „X”- firma X) skontaktowałam się z nimi, odpisali, że gdy tylko pieniądze pojawią się u nich to mi je zwrócą. I od tamtego czasu minęły dwa tygodnie, na e-maile nie odpisują, po telefonach mówią to samo - że przelew zrealizowany będzie jeszcze tego samego dnia i oczywiście nic z tego. Co mogę zrobić? Zgłosić przywłaszczenie pieniędzy na policję?

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.