Pytanie z dnia 18 marca 2018

Dzień dobry. Prowadzę mały warsztat samochodowy. Proszę o poradę jak spowodować żeby klient odebrał swój naprawiony samochód i załacił za zleconą usługę. Mam podpisane przez klienta zlecenie na wykonanie usługi:weryfikację usterek i wycenę kosztów ich napraw, podane przez niego dane adresowe, telefon i adres imail. Od ostatniej rozmowy telefonicznej podczas której zgodził się na naprawy usterek i koszty ich usunięcia nie odbiera telefonu. Naprawy zostały wykonane o czym powiadomiłem go SMS -ami ale od ponad miesiąca nie odbiera samochodu. Tydzień temu poinformowałeo go SMS-em o rozpoczęciu naliczania opłaty parkingowej i w odpowiedzi odesłał mi że zgadza się i akceptuje. Z góry dziękuję za odpowiedź Robert

Dzień dobry, trzeba wysłać oficjalne wezwanie do zapłaty i odbioru samochodu, a w razie dalszej zwłoki, wystąpić do sądu. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 19 marca 2018 13:44 Zmodyfikowano dnia: 19 marca 2018 13:44 Obejrzało: 266 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Pisemne wezwanie do odbioru pojazdu, z wyznaczonym terminem odbioru i wezwanie do zapłaty, jeżeli pozostanie bez odpowiedzi pozostaje Panu droga sądowa,

Odpowiedź nr 2 z dnia 19 marca 2018 22:40 Zmodyfikowano dnia: 19 marca 2018 22:40 Obejrzało: 264 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.