Pytanie z dnia 06 kwietnia 2023

Dzień dobry mam pytanie odnośnie lodówki której 2 letnia gwarancja minęła 15 stycznia 2023. Zgłosiłem do producenta usterkę a on dał zgłoszenie do serwisu z którym współpracuje. Podczas wizyty Pana serwisanta okazało się że parownik się rozszczelnił czyli najważniejsza część lodówki, zazwyczaj rzekł że wymieniają kompresor na który jest 10 lat gwarancji, a ja mam wyjątkowego pecha. Zadzwoniłem do sklepu ale brzydko mówiąc zlali mnie. Złożyłem zatem jeszcze jedna reklamacje do producenta o uznanie reklamacji pomimo przekroczonego czasu gwarancji. Czy mogę jakoś jeszcze przycisnąć sklep w którym zakupiłem lodówkę
Pomocy
Pozdrawiam Darek

Tutaj pojawią się odpowiedzi od prawników


Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.