Pytanie z dnia 28 września 2018

Dzień dobry!
Mam pytanie dotyczące ochrony praw konsumenta. Oto jak wygląda sytuacja:
- Zamówił lot balonem.
- Zapłacił 30% od kwoty lotu (600 zl).
- W dniu wyjazdu była zła pogoda, loty przeniesiono
- Za każdym razem, za wszystkimi informacjami musiałem sam dzwonić, pisać i prawie nigdy nie było terminowej odpowiedzi, ustne porozumienia o informowaniu czasu nie wykonywano.
- Chcę odzyskać pieniądze, ponieważ nie podobała mi się jakość usług w zakresie informowania. Do pogody roszczenia nie mam. Lotu nie było.
- Na wszystkie moje argumenty powołują się na złą pogodę i to, że oni wszystko robili zgodnie z ich zwykłymi regułami.
- Cała korespondencja jest.

Po prostu chcę się dowiedzieć czy można odzyskać pieniądze, jeśli nie spodobał usługę, czy nie warto się w to angażować.
Pozdrawiam
Siergei

Dzień dobry, jak rozumiem umowa nie została w ogóle wykonana ? A jak uregulowano kwestię wyznaczenia kolejnego terminu lotu ? Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz kancelariaulewicz.pl

Odpowiedź nr 1 z dnia 28 września 2018 15:47 Zmodyfikowano dnia: 28 września 2018 15:47 Obejrzało: 253 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.