Pytanie z dnia 17 maja 2020

Dzień dobry . Jestem sprzedawca. Klient który robił u mnie zakupy płacił karta, jednak na terminalu wydrukowała się odmowa. Klient zabrał zakupy i odszedł. Nie zauważyłem odmowy. Czy mogę starać się o ponowne zapłacenie za towar oraz dochodzenie do tego klienta poprzez np. zapis monitoringu?

Dzień dobry, może Pan. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz adwokat@kancelariaulewicz.pl tel.: 663-182-634

Odpowiedź nr 1 z dnia 18 maja 2020 19:24 Zmodyfikowano dnia: 18 maja 2020 19:24 Obejrzało: 197 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Teoretycznie tak, należy go poinformować jak Pan ma namiar inaczej jest to kradzież.

Odpowiedź nr 2 z dnia 18 maja 2020 22:33 Zmodyfikowano dnia: 18 maja 2020 22:33 Obejrzało: 195 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.