Pytanie z dnia 19 lipca 2018

Dzień dobry. Jestem osobą prywatną. Sprzedała samochód. Klient nie obejrzał, nie żądał wizyty u mechanika, nie wziął rzeczoznawcy. Cena za jaką sprzedała to 15tys, pomimo, że samochód był wyceniony na 20 tys. Klient pojechał do mechanika po spisaniu umowy. Mechanik powiedzial, że coś może się zepsuć za jakiś czas, ale nie wykrył wady. Klient żąda pokrycia kosztów naprawy bądź zwrotu pieniędzy. W kodeksie cywilnym art. 556 jest napisane, że wada musi być wykryte i nie wynikać z normalnego użytkowania przedmiotu. Co mogę zrobić w takiej sytuacji?

Dzień dobry, przede wszystkim polecam zweryfikowanie umowy przez adwokata i ustalenia czego dokładnie żąda kupujący i jak uzasadnił swoje żądanie. Na podstawie powyższego opisu nie sposób stwierdzić, co może Pani zrobić, poza tym, że do roszczenia kupującego musi się Pani ustosunkować. Pozdrawiam, adwokat Bernadetta Parusińska- Ulewicz

Odpowiedź nr 1 z dnia 19 lipca 2018 17:11 Zmodyfikowano dnia: 19 lipca 2018 17:11 Obejrzało: 289 osób

Czy uznajesz odpowiedź za pomocną?

Nie udało się wysłać odpowiedzi.

Podziękowałeś prawnikowi

Chcę dodać odpowiedź

Jeśli jesteś prawnikiem zaloguj się by odpowiedzieć temu klientowi
Jeśli Ty zadałeś to pytanie, możesz kontynuować kontakt z tym prawnikiem poprzez e-mail, który od nas otrzymałeś.